Cilem8089l0 Arkadaşlar 13.haftadayım doktor henüz cinsiyet hakkında bişe demedi 15. Hafta kontrolümüz var o zaman öğreneceğiz sizce kız mı erkek mi ? 🐣🙏
Portakalgeliyor Cilem8089l0 google img yükle yazın linke tıklayın resim yükle basın ve görseli ekleyin yüklendikten sonra kopyala tusuna basıp buraya yapıştırın
Portakalgeliyor Mltm07 ama bu çok küçük :) 8-9 haftalarda değil 11 den sonra tahmin yapılması daha sağlıklı .. ( net değil ) çünkü organlarının tam oluşumu bitmesi 16. Hafta bu yuzden 16. Haftada cinsiyet öğrenirsin diyolar :)
Mltm07 Portakalgeliyor doğtudur :) bazen keseye bakarak yapıyorlar 😊 doktorum 12 de bakalım belki öğreniriz dedi hadi inşallah :)
Portakalgeliyor Kadertun Ben tecrübeli değilim bugune kadar 30-40 kişiye yorum yapmışımdır 2 kere tutturamadım 😆😆 sadece pozisyonu duruşu belli olanlara kendim girp yorum yapıyom 🤣 bak cinsiyet tahminci ustamız ablamız @Gulsen4224 🥰🥰🥰
Ozge234 Bizde 12 haftalığız doktor bir tahminde bulundu ama yüzdelik oran bile vermeyeyim dedi 3 hafta sonraya randevu verdi. Sizinde tahminlerinizi alabilir miyim içinizden geleni söyleyin yada anlayan varsa yapılarından ?🙈🎈😊  https://www.hizliresim.com/86hucik
bestmom_123_ Portakalgeliyor https://www.hizliresim.com/i1er29l https://www.hizliresim.com/idcf8tl Bada Bakarmisin cnm ♥️
Ozge234 Portakalgeliyor Doktor da kız dedi de çok emin değilim dedi değişme ihtimali var mı acaba bacak arasına çok baktı 🙈Çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏻😊
Yoncayoncaaa 2melekannesi_ @Portakalgeliyor# https://resimyukle.io/r/u0F7CviYU4 Banada bakarmısınız sıze rıca etsem ♥️♥️
Yoncayoncaaa Portakalgeliyor tesekkur ederim pazartesi öğrenicem allah ızın verırse ❤️ Vaktınızı ayırdınız cok sagolun 🤭❤️