SulenurK2858 gitme bence 300 TL verdim muayeneye içeri girdim yüzümdeki sivilceler yüzünden, ne güzel hap yazacaktı geçirecektik sivilceleri ama hamile olduğumu söyledim hiçbir şey yapamam dedi antibiyotik krem yazabilirim dedi kremin adı da Imex onu sür geceleri dedi bide çay ağacı sabunu al onunla yıka yüzünü dedi o kadar 🤣 gitti 300 TL 😵💫