Zeliha06 eger sistemde malin geldigini gosteriyorsa. Siz 7 gun icinde o mali alip almadiginizi onaylamanz gerekiyor. 7 gunu gecirdiysenz sistem otomatikman kendini onayliyor. Ve aliexpressdeki para saticiya yatiyor. Bence guzel takip edememisinz bu sizin sorununuz. Ben kac kere alisveris yaptim hicbir sorun yasamadim. Ha gelmeyen urunumde oldu ama saticiya direk mesaj attim ve bana o gun icerisinde geri donus yaptilar. Gumrukte takilmis olabilcegini tekrar gonderim yapalim ya da paranizi iade edelim dediler. Ve paramida aldim direk ertesi gunu. Yani burda satici dolandirici bile olsa paraniz asla yanmaz. Cunku aliexpress parayi mal geldikten 7 gun icinde kendi haznesinde tutuyor. Ve urun sorunluysa kirik vs bir sey gelse bile direk paranizi iade ediyor. Ben sizin yerinde olsam satici ile iletisime gecerim. Siparislerim listesnden tartisma acabilirsiniz. Gumrukte takilmisda olabilir ama mutlaka bir cozum bulurlardi tabi siz bunlari yaptnz mi bilmiyorum suan yapsanz bir sey degistirmez cunku 8 ay diyorsunz.