1_minik Kamuda çalışan anneler 32 hafta olunca kuruma doktorun verdiği raporu dilekçe yazarak mı kuruma vermemiz gerekiyor…doğum sonrasına saydırmak için çalışan anneler nasıl yol izlediyse yardımcı olabilir mi?