Slm arkadaşlar öncelikle nasılsınız ben size birşey danışmak istiyorum 32. Haftamda nst ye bağlandım doktor sancım olduğunu erken doğum riski olduğunu söyledi daha sonra 4 tane iğne verdi kullandım ertesi gün gittim kesilmiş dedi bir hafta sonra çağırdı 33+6 da tekrar gittim yine sancımin olduğunu söyledi buseferde nidicard diye bir hap yazdı ve geçmek bilmeyen sürekli gelip giden sancılarım var çok şiddetli değiller arada bir çok şiddetli oluyor bir iki saniye sürüp gidiyor filan neyse şimdi sürekli araara sancım var ama şiddetli olmadığı için doktora gitmiyorum randevu gününü bekliyorum aklım karman karış ne yapmak gerek ne durumda gitmem gerek filan busuru soru var böyle erken doğum riski olan doğum yapan yada ne bilim ne gibi yol izlediniz varsa yazabilirmisiniz kusura bakmayın biraz uzun oldu tüm hamisler sağlıkla alalım ins kucaklarımiza ❤️🥰