Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim heterozigot kan pıhtılaşması vardı dün keseyi gördükten sonra doktor oksopar iğne verdi progestan verdi ayriten coraaspirin de kullaniyordum ilk dün akşam iğne vuruldi sabah iç çamaşırımda baya leke vardı şuan kan da geliyor böyle bişey başına gelen var mı hastaneye gidiyorum şuan bebeğime bişey olmaz değil mi?