MnevverTakl Hande23 ona da çok iyi diyorlar 😊😊 ben Gültekin beye gittiğim için onu daha iyi biliyorum 😉 tedavi sürecimde falan gayet hoş davrandı ilgiliydi. Arkadaşım onda Doğum yaptı çok çok memnun .