Selamlar hanımlar
İki hafta önce iki kese görmüştü doktorum bugün de çok şükür birinin kalp atışı duyduk.
Diğer kese çok küçük, yok gibi kaybolur dedi.
Kanamam ya da lekem gelmedi kendiliğiinden kese kaybolur mu? Böyle bir durum yaşayan oldu mu? 6+3 haftalık hamileliğim