Gokce91 Arkadaşlar merhaba, 76 kilo ile hamile kaldım şuan 82/83 çıkıyorum. Ödemim de çok ama. Sizce normal mi? 30.haftadan sonra çok alınıyor diyorlar durdurma ihtimalim var mı?
Portakalgeliyor Gokce91 Doktorun herhangi bir yorum yapmadıysa gayet normal sonuç olarak gebelikte herkes farklı kilolarla hamile kalıp 9-12 normal artısını alanlarda oluyor :) bünyeye ve boğaza bağlı bence 😇
Syma-ma Gokce91 doğru diyorlar 33 oldum ayda 4 kilo birden aldım dikkat ettiğim halde 🤷 galiba hepsi kilo değil ödem artıyor ya ondan da oluyor. Burnum bile şişti ya nasıl almayalım kiloyu 😁
Deletedmom_5 Gokce91 durdurma ihtimalin yok ama ekmek hamur işi pilav makarna yerine sebze agırlıklı beslenirsen minimum düzeye indirirsin :)