Boncuk123 Kızlar dün akşam yazmıştım idrarımı yaparken zorlanıyorum ve kan geliyor diye😞 sabah tekrar doktora gittim anlattım herseyi sistit dedi be monurol verdi. Normalde akşam içiliyor sen şimdi iç baya yormuş seni dedi 😞 kullanıp faydasını gören var mı 🙏🙏
Boncuk123 Sedakbyk ne kadar sürede etki etti sizde. Benim dün çok kötü oldu idrarda kanamam falan oldu aşırı zorladı 😞
Sedakbyk Boncuk123 bende idrar yaparken yanma vardi sadece ictikten sonra aksamina etki etti bol su icmeniz gerekir.
Boncuk123 Sedakbyk suyu sürekli içiyordum. Akşam birden acı yanma ve idrar yaparken bildiğin kanama oldu 😞 şimdi içicem inşallah etki eder 😞