Arkadaşlar benim 2.gebeliğim. Kızım daha 14 aylık, 17 haftadayım ben de. Aylık kontrole gitmem gerekiyor ama gidemiyorum. Eşim bu hafta yeni bir işe girdi o yüzden izin alamıyor. Bebeğimi bırakacak kimsem yok bu şehirde ne aile ne arkadaş. Bebekle de nasıl gidicem sonuçta uzanmam laızm sedyeye, kızım zaten yabancı bir yer diye korkar. Yeni yürümeye başladı 2 haftadır öyle rahat rahat ayakta da bekleyemez. Bir yandan hareket falan hissetmiyorum bebek iyi mi bilmiyorum çok merak ediyorum cinsiyeti bile öğrenemedim daha. Siz olsaydınız ne yapardınız yerimde?