Merve5 bizim şirket özel kurum 9 saat calisiyorum 1bucuk saati mola ben anlam veremiyorum iki gündür ya
Eee benm ne farkım var diğer personellerin de aynı çalışmamız yani onların hepsimi hamile de bunlarla aynı calisiyorum normali 7bucuk saat çalışıp içinde mola olup 6bucuk olmasi gerekmiyormu bugün yine insan kaynaklarını arartim hayir böyle demis