Özel sektör calışanıyım 32. Hafta da rapora ayrılmak istiyorum ama 32. Haftam tam kurbana denk geliyor ve resmi tatil doktorumda kurbanda calıaıypr ozel oldugu için sordum boyle boyle geleyimmi dedim bayramdan öncesinde gel demiş simdi ben önce gitsem 31. Haftada olmuş olacagm 32+0 dan itibaren rapor veriliyormuş ben en iyi gitsem 31+5 te gideceğim acaba nasıl olacak bilgisi olan var mı bide bu + lı haftaları anlamıyorm 31+5 olunca 31 dolu 32 dende 5 gun mü almiş oluyorum bilemiyorum. Yani 32 ye girmiş mi oluyorum