Sltann moraliniz bozuk,motivasyonunuz düşükse bebekte pek hareket etmiyormuş.Bir de bebekler gündüz uyur gece uyanık olur anne karnında,belki biraz derin uyuyordur artık.Normalde 32. Haftadan sonra bebeğin hareketleri rutinleşmeye başlarmış ve 2 saatte bir hareker ederlermiş .O zaman kadar 2 gün bile hareket etmeden uyuyabilirlermiş.Doktorum söylemişti,benimki de baya hareketli bir bebek sordum geçenlerde kontrolde.