@momof3 ben şuan sürekli evdeyim aslında çalışmıyorum ama illaki dışarı çıkıyoruz en azından kontroller için hastaneye gidiyorum. Çıkan çeşitli varyantlar sebebiyle korktum malum bağışıklıkta biraz düşüyo bu dönemde🙄 umarım bir sorun yaşamadan atlatırız hepimiz bu süreci🙏😇