Benimde hgb 88 çıkmıştı ilk başta serum ile kan ilacı desteği verildi o şekilde yükseldi. Doğumda çok kan kaybedeceğimiz için çok önemli doktorun da mutlaka ilaç verecektir. Kontrolüne daha çok varsa doktoruna mesaj atrma şansın varsa at Bi o görsün bence