Bugün kontrolümüze gittik 34+6 bugün. Bebek 2750 kg. Başından beri hep iri ve uzundu eşim ve ben de öyleyiz öyle doğmuşuz ben genetik olabileceğini düşünüyorum ama doktor öyle bir anlatıyor ki çocuk 4 kg doğacak çok iri vs gibisinden. Abartıyor gibi geldi bana bilemiyorum. Böyle olan var mı? Aşırı mı yanş kilosu