giresun canım ilk gebeliğimde kahverengi akıntı ile başladı çok az geliyordu, doktor herşey yolunda diyip bana progestan verdi. O süreç okulum devam ediyordu gideyim mi okula dedim evet normal hayatına devam et dedi yat bile demedi. Ertesi gün öleceğimi sandığım bir sancı girdi ama nasıl ağlıyorum bağırıyorum, ilk defa böyle bir acı çektim. Bir yandan ateş ve kusma geldi. Eşim arabayla aldı direk hastaneye artık kafamı vuruyorum arabaya acıdan. Düşüğüm başlamış direk kürtaja alındım, en baş belirtisi o iğrenç sancıydı. Bu gebeliğimde de kanama lekelenme oldu ama sancı yok diye çok da korkmadım açıkçası hiç ağrım olmadı çünkü, ama tedbir amaçlı yine yattım. Umarım sağlıkla gelirler 🌺