Benim ilk gebeliğimde aynı haftada oldu sabaha karşı pembe ile başlayıp adet kanaması şeklinde yoğunlaştı vakit kaybetmeden doktora gittim direk tedavi uygulandı serum iğne fitil 2 gece hastanede kaldım düşük tehtidi denildi ama kontrollerimde kanamanın neden kaynaklandığı bilinmedi kese de bebekte herhangi bir sorun yoktu. Eve çıkınca 2 ay iş yapmadım annem baktı progestanı fitil olarak kullandım zamanla lekenme bitti çok şükür oğlum 2 yaşına giricek 2. Hamileyim ☺️ Doktora gidin ihmal etmeyin sakın