Tcolakk Henüz çok kafasını oynatıp zorlamıyorsun deldirebilirsin. 3-4 yaşlarına geldiklerinde elleriyle itekliyorlar küpe takıldıktan sonra el sürekli küpede oluyor yada ani hareketler yaptığı için yamuk oluyor delikler çok sancılı bir süreç oluyor çocukta. Ya çok küçükken deldirin yada bırakın okula başladığında arkadaşlarından falan görüp isterse kendi istesin o zaman ağlamıyorlar.