Alize1 Neler yapıp koyacaksınız 1 Ay kaldı doğuma biseyler yapayım diyorum ama sizlerde öneride bulunursanız sevinirim
hellobaby0 Alize1 sarma sardım koydum daha bişey yapamadım . Mantı sulu köfte normal köfte bide sigara böreği tarzı falan bişeyler yapıp koyuyum diyorum aniden birisi gelirse ya da kahvaltıya falan börek poğaça rahat oluyor elinin altında
KuzeyiinAnnesii Alize1 Ben bezelye yaptım börülce patlıcan kozledim koydum vişne temizledim koydum komposto için başka bişi yapmicam kurbanda eti nasıl sogdirrim diye düşünüyorum çünkü
Yeppudaa Alize1 dün pide yaptırdım 3 tane yiyebildik diğerlerini buzluğa attım .arada çıkar yeriz diye. Dolmada yapabilirsiniz .hatta mozaik pasta.açma . poğaça. Peynirli poğaça. Bazıları içli köfte bile koyuyor
Alize1 hellobaby0evet çok rahat oluyor. Bende sulu köfte sarma börek poğaça kurabiye yapıyım diyorum ama hiç gözüm de almıyor 😅😅😅
Alize1 KuzeyiinAnnesii kozmeleme vs onları biraz daha bekletiyorum maluk taze sebzeler daha yeni yeni çıkıyor o yüzden dolayı
Alize1 Yeppudaa bende bu tarz şeyler yapmayı düşünüyorum bakalım inşallah bugün başlıcam hergun iki parça bişey yapsam 1 haftaya biter 🥰
KuzeyiinAnnesii Yeppudaa onuda yapıyor kayinvalidemgil ama buzluk sığmıyor işte 🤷🏻 annemlere veririm kalanını artik
Yeppudaa Alize1 firinla konuş .patlıcan kozlerlermi diye . Bir kaç TL karşılığında patlıcan kozluyolar.
beyza1234 Alize1 içli köfte mantı börek (3 çeşit) köfte sulu köfte bugday nohut fasulye haslayıp koydum kuşbası et yemeklik bölüp koydum
Alize1 beyza1234 içli köfte fisindakileri yapmayı düşünüyorum inşallah bugün basliyim frfim nasip olursa
Sevgikaya1525 Alize1 bende yapablceğimi sanmıyorum çnkü 30 haftamdaym erken doğum tehlikem var annemler diyarbakırda ben izmirdeym hiç bir şeklde gelemiyor doğumda gelcek 😢kayınvalidem üst katta ama hiç yapalım mı demiyor
Yaserinannesii Alize1 ben misafirlik değilde daha çok eve yemek olsun diye soğanla kıymayı kavurup porsiyonlayıp koymayı düşünüyorum sonuçta çıkartıp içine ne koyarsan o yemek oluyo 😀
Alize1 Yaserinannesii evet aynen çok mantıklı bende öyle karnıyarık harcı hazirlmaistim çok pratik oluyor