Bende şuan o safranın kusma hissine uyandım bekliyorum kusayım da tekrar uyuyayım diye , bazen gaviscon işe yaradı ama 2 gündür çareler çaresiz durumundayım . Dün saatlerce ağladım bu sebepten . İlerleyen hastalarda azalıyor ama ilk zamanlar maalesef bitiyor insan