Sıcaktan bayıldı yavrucaklar bence, benimki de sadece çok acıkınca tekmeyi basıyor, bir de yemeklerden sonra ara ara, dert etmeye gerek yok bence çok okudum bir kaç gün hareket etmeyeni. Bir de biz ayakta dolaşırken onlar içerde beşik gibi sallanıyor ya hareket etmiyorlar, ne zaman dinlenmek için otursak rahatları kaçıyor o zaman tekmeliyorlar