Hamide_Ahmet Sağ alt tarafta agrım var karnımın altında yürürken zorlanıyorum 22 haftalık hamıleyım yasayan varmı aynı durumu
Ayseonay Hamide_Ahmet bende o haftalarda çok yaşıyordum ama bebeğim aşağıda olduğu için var mı sizde öyle bir durum kafası yürürken baskı yapıyor demişti doktor
Emsara Hamide_Ahmet benim ilk haftadan bu yana yumurtalıklarımda zonklama tarzında ağrım oluyordu yatınca dinlenince geçiyordu doktorum da dinlendiğin sürede geçen hiçbir ağrıyı ciddiye almıyoruz dedi 37+5 im çok şükür herşey yolunda
bebekannesii Ben de 22. Haftamdayim ilk defa bugün aynı şekilde ağrım oldu. Devam ederse doktora sorucam. Insallah önemli bir şey değildir
Hamide_Ahmet bebekannesii sorarznz bna da bilgi verrmsnz cok kotu agrıyor ya batıyo ne yürüye biliyorum ne yatabılıyorum ağrı tarafına yatmayın sakın daha cok acıyo