acemiannne yapacak bişi Yok canım benimde iki ay önce kasıkta oldu et beni bu diye oyaladim kendimi pazartesi doktor da bir gösterdim meğerse sigilmis. Çoğalıp çoğalmadgna dikkat edicm çok şükür 2 aydır bir tane olarak kaldı inşallah bundan sonrada öyle kalır. Mutlaka doktoruna göster.