Nejlavrl yaaa o kadar iyi anlıyorum kiiiii😍 tuvalete giderdim allahım o bacaklar benim mi, o nasıl bir bel… Aynı düşünce ve isyandaydım. Evet inmedi ödem ve ben yemedim yani hoşaf falan, börekmiş oymuş buymuş, serum çok verdiler bana hep ona bağladım o şişliği kilomda olmuştu ama o gerginlik çok acayip bişey diz kapaklarımdan çıtır çıtır ses geliyodu. Bizim dr da olur ya geçer falan demişti🙂 üzmeyin kendinizi hiç