Civciv89
geçmiş olsun , bu zamana kadar neden siye araştırdınız mı ? Benim de 3 kaybım oldu daha ilk kayıpta hemen araştırdık ; bebeği patoloji ve tıbbı genetiğe gönderdiniz mi neden kalbi durduğunun araştırılması için ?
- Eşinizle periferik kandan kromozom analizi baktırdınız mı ? Normal mi ?
- antikorlara bakıldı mı, bakıldıysa sonuç normal mi ?
- Trombofili paneli bakıldı mı sonucu normal mi ?
- Rahimsel bir anomali mi var incelendi mi ? ( Rahimde septum , darlık, şekil bozukluğu vs var mı )