Benim ablam Ilk cocugunu sezeryanla dunyaya getırdı 3 yıl aradan sonra 2. Bebekte bebegın suyu geldi hastaneye gttıgınde dr acılması oldugunu ve ısterse rahatlıkla vajınal dogum yapabılecegını soylemısti. Tabi kişiden kişiye ve dr dan dr a degısebışen bi durumdur buyuk ıhtımal, drunuza sormakta fayda var