Pelvan 29 haftalik hamileyim ve koltugumun altinda bayagi bi kararma olmus ilk baslarda hafifti daha yeni bayagi fazla oldugunu gordum sizde de oldumu hamilelikten sonra gecermi 🤔
cigdmpkr Pelvan Maalesef bnmde öyle oldu afedersin ama vajinamda ayni sekil karardı napicaz bilmiyorum 😞🙈
Ntugba Pelvan bende 27 haftalık hamileyim bende de oldu bian korkmuştum tek bende mi diye inşallah geçer ya
Pelvan Ipek3427 bilmiyorumki baslarda fark ettim ama bu kadar rahatsiz edici degildi suan soktayim bayagi fazla artiyor sanirim hamilelikten
Pelvan Ipek3427 bende 29 haftaligim hafif baslarda vardi bugun bayagi fazla kalici falan olabilirmi acaba yaaa 😣
Pelvan cigdmpkr henuz orada yok yafa cok dikkat etmedim 🙈 yaa umarim hamilelikten sonra gecer siz kacinci haftadasiniz
Zelihaferhat Bende sinir oluyorum kızlar ya benimde kararma oldu patates koyucam sonra bebek pudrası 😀
Pelvan Zelihaferhat demmeki hamilelikten insallah gecer yaaa cok sinir bozucu bi tanidigimin cok kilodan dolayi kararmisti ve gecmiyordu ya oyle olursa diye düsündüm 😟
Deletedmom35 Kızlar zaman zaman kararma olup geçiyor bende de 37 haftalığım oldu ve geçti şimdi de çenemde oldu ama takmıyorum çünkü geçiyor biliyorum
Pelvan cigdmpkr deneyim bi dogumdan sonra gecerse cok takilmamda gecmem ihtimalide varmi acaba cok mrk ettm
cigdmpkr Pelvan Düzenli olarak dene istersen bnm ugrasicak halim yok valla o yüzden denemeye fırsatım olmuyor agrim çok olduğu için onu düşünmeye vaktim kalmıyor sen kendini iyi hissediyorsan dene canım
Pelvan Deletedmom35 ne kremi normal kremmi umarim bizimkilerde gecer kalici bir sey olmaz hic hos durmiyor 😐
Pelvan cigdmpkr neden agrin oluyorki canim simdilik bir skintim olmuyor beni rahatsiz edeck kadr hafif boyutlu hepsi