Kızlar pazar günü aşı yaptım çarşamba perşembe kırıklığım ve ateşim vardı ilk dışına da ailemin yanına da gidecektim içimiz rahat etsin diye test yaptık pozitif çıktık il sağlık müd ve ilçe sağlık tan aradılar falan daha önce de olmuş aşı sonrası pozitif çıkan dediler bir araştırma olmadığı için direk aşı diyemiyoruz yine de dediler benim belirtiler kalmadı izolasyona girdik iyi mi biletler iptal ay içim daraldı resmen