Nigar22 3,5 aylık düşükyapyım orda çok hor davranıyorlar insana bence suriyeli kardeşlerimizden yer yok desem yeridir. Evim çok yakın 5dkka mesafesinde Hastaneye şusn bende 39 haftalık hamileyim 1 sefer gitmedim şevket Yılmaz a özele gidiyorum 1,2 seferde şehir hastanesine gittim önermiyorum ama yinede siz bilirsiniz