Akşam dokuzdan beri sancı cekıyorum anneler dua beklıyorum tansıyonum yüksek çıktı düşürmeye çalışıyorlar kendı sancım çok var.annelerın hakkı ödenmez gerçekten yavruma kavuşmanın hayalını kuruyorum ama açılmam az bu kadar sancıya rağmen.nolur dua edın sezeryan olmak ıstemıyorum çok sancım var güzel ılerlesın yavrumu alayım kucağıma herkese dua edıyorum 🤲🏻