Kızlar hatırlayan vardır belki beni dün geceden beri sancım vardı ama ara ara vuruyordu. Gün içinde artmaya başladı sabah uyandığımda da hafif akıntıyla karışık kan gördüm ve sancımın sıklaşmasını bekledim. Temizlik yaptım yemeğimi yaptım kuaföre gittim yani anlayacağınız 10 dk da 1 e düşen sancıyla herşeyimi ayarladım doğum çantamda hazırdı. Saat 1.40 olunca sancılarım 5 dk da 1 e düştü. Gün içinde üzerine okunmuş Meryem ana otum vardı sağolsun komşum okuyup getirdi. Sancılar sıklaşınca biraz içtim ve anlamadığım bi şekilde bebek aşağı baskı yapmaya başladı bir anda. Eşime hemen haber verdim evde doğurmadan yetiştir beni dedim. Hemen annemi aradım 3,5 yaşında bir oğlum var onu da abimin 2 cimcimesiyle sıkılmaz diye onlara emanet ettik. Annemi de aldık hastahaneye geldiğimde 8 cm açılmam vardı ve hemen doktora haber verdiler. Sağolsun ebe ve hemşire çok moral verdi bana. İlk doğumhaneye girdiğimde biraz duygusallıkla birlikte korku yaşamadım değil. Ama sancılar arttıkça artık büyük tuvalet yapma isteğim geldikçe çatala yattım doktorum da 10 dk da hemen yetişti ve bana son gücümle ıkınmamı söyledi bir an tuvaletimi yapacağım diye bağırırken doktor yap dedi meğersem bebeğin kafası çıkmış 🌞 Çok şükür iki dikişle rahatlama hissi geldi. Kızlar size tavsiyem sancılar ne kadar kuvvetli olursa olsun bilin ki sonu gerçekten çok mutluluk veriyor. Bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşeyi unutuyorsunuz. Burdan size bir de tavsiye edeceğim şeyler var. Önce suyunuz gelmediyse ve benim gibi sancılarınız başladıysa kendinizi ve bebeğinizi iyi takip edin sancılar vurdukça dakikasını hesaplayın ve bebeğiniz hareket ediyor mu onu kontrol edin. Ebe ile irtibatta olun sürekli. Ebe tam gelmen vakitte gelmişsin dedi ve gerçekten de herşey biran da olup bitti. Evde snacı çekmek daha kolay oluyor sanki hastahanede daha kuvvetli ve yorucu oluyor gibime geldi zaman geçmiyor sanki. Çok şükür bir sıkıntımız yok bu arada bebeğim biraz zayıftı doktorum küçük bir bebek olacağını söylüyordu hep. 2.500 kg doğdu anne babası esmerlen sapsarı saçları kaşları kirpikler var. Hep derdim öyle bi çocuğum olsa eşim beni kesin boşar iki esmerden nasıl sarışın çıkar diye ama bende bebekken sarışınmışım 🌸🌸