Kızlar sizlerde son durum nedir ? Nasıl hissediyorsunuz devlet hastanelerinde çatı muayenesi ne zmaan yapılıyor? 39+2 olduk bugün yarinn randevum var yapılır mı bende merak ediyorum .Çevremdeki insanlarin bana ‘Daha doguramadin mi’? deyip durmalarından aşırı rahatsızlık duymaya başladımm..