Defne34
Laborant degilim hemsireyim ama sunu biliyorum egerki fazla yuksek çıkmadıysa evet uzun suren acliktan oluyor. Vucut depodaki yağları ve proteini kullanmis demek oluyor. Fazlaca yüksekse diabet falan araştırılmalı. Bol bol su icin toparlar ins