Arkadaşlar merhaba sabah doktora gittim kontrol ederken karnıma baktı ve senin ağrıların var dedi sonra ultrason da kontrol etti kanala girmiş çok beklemez rahmin incelmiş dedi nstde 30-40 civarıydı. Ama akşamüstünden beri bel ve kasık ağrım var değişik şekilde yürürken falan kasığımda hissediyorum ara ara geçiyor ama devamlı olarak bi ağrım var bu sancı mı oluyor