Bizz 28+0 olduk artık zaman çok çabuk geçiyor ama rahatız çok şükür oğlum beni şimdiye kadar hiç yormadı hamileliğimin ilk gününden bu yana bir kere bulantım bile olmadı hareketleri ve şişen karnım olmasa hamileliğimi bile unutacağım ama şu son bir kaç gündür mide yanmam var yediklerimden midir artık neyse 🙈 sizin nasıl geçiyor kaç haftalıksınız 🐣