Merhaba iyi geceler hanımlar☺️36+4 haftalık hamileyim. İki gündür mide bulantım var hafif sancım var. Bu gece daha da şiddetlendi. Ama ne nişan ne su falan gelmedi. Şu an adet sancısı gibi hafif hafif geliyor. Ve midem hem yanıyor hem de bulanıyor. Birde çok afedersiniz ishal olmuşum. Doğum belirtisi mi acaba bunlar. İlk doğumum o yüzden ne yapacağımı bilemedim. Eşim de nöbette şimdi durduk yere telaşa sokmak istemiyorum onu.