Kızlar merhaba, yaklaşık bir aydır hafif bel ağrısı vardı ama son bir haftadır dayanılmaz resmen sürüyorum sağ bacağımı. Oturup kalkmak yatmak falan zulüm oldu 😭 yaşayan var mı neler yaptınız ya da dogumdan sonra gecer mi? Annem halime üzülüyor çok ağırlaştım diye. Halbuki sadece 7 kilo aldım