-aydaogunc Son haftalarda bağırsaklarda boşaltım çok olurmuş normalmi bu durum kızlar sürekli wcdeyim ve afedersiniz ki büyük abdestim çok oluyo neden olur bu foğum yakınmı dersiniz ??
gulin-35 -aydaogunc bende 36+4 ılacla yapabılıyorum ancak sanslısın bence kabız olmaktan ıyıdır yanlız doguma yakın ıshal olabılıyormus bı yerde okudum bugun
aslihangacal -aydaogunc geçen gün okumuştum, doğumun yaklaştığına habermiş, bağırsaklar kendini boşaltmaya başlarmış doğum kolaylaşsın diye, hayırlı sağlıklı doğumun olur inşallah canım 🙏🏻
Mrc34 -aydaogunc ben de aynı durumdayım 36. Hafta ve devamlı WC. Önceleri kabızlıkta ugrasirken şimdi bu ama en azından rahatlatıyor. Doğuma yakın böyle olur diye okudum ama ne kadar yakın bilmiyorum 😁
gulin-35 -aydaogunc orası oyle tabı muz ve sut kabız yapar aslında bolca yesen ıcsen belkı faydası olur
-aydaogunc gulin-35 Kız tam tersine de dönmesin 😄😄😄 aslında sadece doğumum yaklaştımı diyr heycan bastı çok baskı oluyo wcdede
gulin-35 -aydaogunc kac haftalıksın belkı dogum yaklasmıstır son haftalardaysan ıkı tane muz yesen hemen kabız yapmaz heralde kaynamıs patateste ıyı gelır sabah ac yesen
Irmakayla -aydaogunc ay ben 33 hastalığım benimde öyle devamlı degl ama 2 kere çıkıyorum ama ishal gibi
EdaBr -aydaogunc ben de normalde günde bir kere tuvalete çıkarken arada üç kere çıktığım filan oldu 36.haftadalarda. 37+3de doğum yaptım. Yani belirti olabilir bence de ama bu süreç uzaya da bilir belki. Bünyeden bünyeye değişir gibi.
-aydaogunc EdaBr Benimde öyle olsa yaa bu sıcaklarda bıktım vallahi bir an önce doğsun diye bakıyorum sağlıkla kilosu felan da iyi bizimkinin hayırlısı bakalm 😊