Eliiiiff İyi geceler kızlar 36+6 olduk kızımla. Yarın doktora gideceğiz çatı muayenesinden çok korkuyorum🤦🏻♀️ Siz kaçıncı haftada oldunuz? Çok ağrılı bir işlem mi??
SrpCiveKl Eliiiiff hayır değil bende ilk gebeligimde 37 haftalık iken girdim sadece doktor parmağı ile bakıyor korkmana gerek yok canım ❤️❤️❤️
Zeynep13072017 Eliiiiff merhaba korkulacak hiç bir şey yok için rahat olsun sadece eliyle bakıyo acımıyor bile afedersin ilişki bile açıyo o açımıyo
Prensesannesi16 Korkulcak hiç birşey yok gerçekten doktorum 3 haftadır alttan muayene ediyor ve hiç acımıyor tek tavsiyem muayene için çıktığınızda ayakları yattığınız yere koymanız bence çünkü pervik kemikleri o şekil daha rahat ediyor ve sizinde canınız az acır