Boncugummmm Bunu için en iyisi hematolojye mi gtmeliyim. Hemoglobin 9 Feritin 3 Demir 15 çıktı ilaç werdi saglık ocagı. Takibmi hematoljoye giderek mi yaptrayım tekrar gebelikde düşinuyorum 2 kaybm var. Bu degerim sürekli düşük toparlyorum geri aynısı oluyor
Beyzan Boncugummmm sağlık ocağının verdiği ilaçlar anca geçici toparlıyor bırakınca yine aynı oluyor. Sizin hem kayıplar varmış hem de gebelik düşünüyorsunuz daha tesbirli olmanız etkili ilaç kullanmanız önemli yalnız direk hematoloji ye gidilmiyor. Doktorun sevk etmssi lazım size bir ekran açmalı ve siz o ekran ile randevu almalısınız. Aile hekimi sevk yapabilir mi bilmiyorum ama bana dahiliye yapmıştı şevki kadın doğum doktoru da yapabilir sanırım çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda yükselir değerleriniz
bir_pasa_annesi Boncugummmm mrb cnm bunlarla aynı mı bilmiyorum ama gebe kaldığım ay kan düşüklüğü ve demir eksikliği cıkmıstı vegaferon hap kullandım doğuma kadar doktorum her kontrolde kan tahlili yapıyordu yükselmedi hiç gebelikte daha da düşüyor önlem almazsan hatta doğumdan bir gün önce yine verdim bu kan düşüklüğü hayra alamet değil drdi doktorum hazırlıklı girdi doğumuma Allaha şükür bir sıkıntı olmadan cıktık
serenty_123 Boncugummmm sidefer kullanın anında bu sorununuzdan kurtulursunuz. Yıllardır kansızlık çekiyorum tek bu takviyeyle toparladı kan değerlerim kendini
Boncugummmm bir_pasa_annesi ya çok sükür sıkıntsız çıkmışşsınız. Peki sonrasında hala düşük mü gttnz mi bunu için
bir_pasa_annesi Boncugummmm hala aynıyım cnm ya şimdide cocuktan dolayı gidemiyorum hastaneye evde kullandığım ilacıma devam ediyorum