Bende 34 de doğum yaptım solunum sıkıntısı vardı ememiyordu şırınga ve ince bi tel burundan bogazdan geçirip süt öyle verdiler 10 gün kaldık hastanede kilosu 2400 dü çok şükür şuan 2 yaşını bitirdi ini sıkıntı yok Rabime şükür 😍🤲🏻Yine gebeyim sağlıklı olsunlrda kilo önemli değil