Kızlar bişey danışmak istiyorum dün öğlen nst için gittiğimde doktor ilk defa çatı muayenesi yaptı doğumun başladığını ve 1 2 cm açılma olduğunu söyledi akşam yada yarın doğum olabilir demişti ama hala gelen giden yok kontrolden sonra da nişan gibi bişry geldi akşama kadar da 2 3 kere hafif kanama oldu ara ara sancılarım oluyor sizce hastaneye gitmeliyim 38+3