nurbebek01 Kızlar benden sümüksü büyük bir parça geldi 33 haftaligiz daha büyük biraz ama kan yoktu sadece beyaz ve büyük çok korkuyorum nişan felan mi bu
Raymalifalitiko nurbebek01 doktorunu ara.. Ama korkma nisan geldi diye hemen dogum olmaz diye okumuştum ben.. Hem belki enfeksiyonla alakalı birseydir..
esengl03 nurbebek01 36 haftalik aynisi benden de geldi gittim acilma sanci yok enfeksiyondan olabilir dediler zaten smdi geldiyse yine aynisi gelir buyuk ihtimal doktoruma nasil anlicam nisan oldugunu dedim kanli olursa gelirsin dedi
Yaagmurr nurbebek01 korkma canım nişanın gelmesi doğuö hemen başlamış demek değildir ama yakın olduğunun habercisidir sancın var mı takip et suyunu takip et en önemli iki şey
bircivcivannesi nurbebek01 korkacak bir şey yok nisan geldikten hemen sonra doğum başlamıyor ama erken doğumu ya da enfeksiyon oluşumunu engellemek için bi ilaç tedavisi uygulanıyor doktorunuzu bilgilendirin
melekuldes Canım benim 32. Haftadan beri ara ara o akıntı geliyor şuan 36 haftalığım doktora sordum normal dedi enfeksiyondan olduğunu düşünüyorum korkma doktoruna danış belki seninkide nişan değildir.