Twolittlebabies Kızlar aranızda doktorun bebeğin cinsiyetine erkek diyipte sonra kıza dönen oldu mu? 🤤
Twolittlebabies Bana %90 erkeğe benziyor dedi 11+3 de sağlıklı hayırlı evlat olsun ama bi oğlum var bunu kız olsun çok istiyorduk 🤭🥲
Twolittlebabies Kbra_em yaa bana erkeğe benziyor dedi ama 16 haftalıkken tekrar gidicem belki kıza döner 🙈
Twolittlebabies evaburak95 bana 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi ama değişir diye bi Ümit bekliyoruz ☺️ Evlat evlattır sağlıklı olsun ama gönlümüzden de kız geçiyor