Tugcek33 Emineso Rabbim sabır versin sizi çok iyi anlıyorum. Doktorlar bi açıklama yaptı mı? Ben 22+5′te doğum yaptım yaşıyorlardı bebeklerim ama tam ciğerleri gelişmediği için melek oldular. Rahim yetmezliği varmış bende.
Emineso Tugcek33 Rabbim sana da sabir versin patalojiye yollamadi anormal bi durum olmadigini soyledi tup bebekle olmustu bizim