Gizemgney benim 3 ay önce testim reglime yakın yapmıştım ve bu şekilde çıkmıştı bir çizgisi biraz daha silikti, sonra hemen gidip kan testi yaptırdım emin olayım diye ve hamile değilmişim, çünkü regl dönemine yakında hormonal değişimlerimiz oluyor vücutta ve testler bazen bu şekilde çıkabiliyor ve sadece şu teste bakarak hamile ya da değil demek akıllıca olamaz bence kan testi şart 👍🏻