[silindi] ben diş doktoru asistanıyım. İkinci trimester döneminde yaptırmanızda bi sakınca olmuyor genelde ama tabiki dişle de alakalı çümkü kanal tedavisinde bir kaç kez röntgen alınması gerekebilir bunu kanal yapıcak olan doktorlar görüşmelisiniz. Eğer işinin ehli bir dr ise röntgen almadan bile çok iyi bi şekilde yapabilir.