Rumeysare bende kasılma çok oluyor ufaktan sancım da oluyor doktorum evde yat 10 gün falan dedi çatı muayenesinde rahmim yumuşamış ve 1 santim açılma vardı nstde de sancı ve kasılma çıktı 36+5 im bebeğin biraz daha beklemesi iyi olur dedi en az 38 haftalık olsa iyi olur dedi. Doğum 37 de başalrsa sıkıntı olur mu diye de korkuyorum